Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι παρευρέθηκαν και συμμετείχαν στην χθεσινή εκδήλωσή μας, καθώς και τις δύο προσκεκλημένες ομιλήτριες για την παρουσία, την κατάθεση εμπειριών και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από ζητήματα αυτισμού, νευροδιαφορετικότητας και συμπερίληψης.
Κάθε δημόσιος διάλογος που αφορά ανθρώπους, εμπειρίες και διαφορετικές οπτικές είναι φυσικό να φέρνει μαζί του συγκίνηση, προβληματισμό και, πολλές φορές, διαφορετικές προσεγγίσεις.
Πιστεύουμε όμως πως η ουσία βρίσκεται στον αμοιβαίο σεβασμό, στην αποδοχή της διαφορετικότητας και στη δυνατότητα να ακούμε ο ένας τον άλλον με ενσυναίσθηση και ανοιχτό πνεύμα.
Σας ευχαριστούμε που συνεχίζετε να στηρίζετε τις δράσεις μας και να συμβάλλετε σε μια κοινωνία με περισσότερη αποδοχή, συμπερίληψη και σεβασμό για όλους.

